2011/11/23

RANERO "El hombre de las tabernas"

Larunbat honetan Anderrek Ranerora hurbiltzeko proposamena egin eta Cienfuens-eko ekipoa (Ander, Natxo eta Alain) bildu ginen El hombre de las tabernas bia egiteko asmoarekin.

Iñaki eta Txirritak irekitako 6b graduko bia da, Gautxoriren eskumaldean hasiera daukana.
Lehenengo 3 "R"-ak bina paraboltekin ekipatuak daude, eta azkenego biak zuhaitzetan egiten dira.
Arroka orokorrean oso kalitate onekoa dauka:

L1 "6a+": Arrokazko zubi handi batean hasten da, fisura bertikal batetik. Gaineko desplomea eskumatik ekiditu ondoren, R-a ezkerraldeko plataforma batean aurkitzen da. Laster berotzen zaiiturn largo polita.

L2 "6a+": Gainean dagoen fisura handia arroka zubiraino igo eta ezkerralderantzko trabesia. Gradua plakazko pausu batek ematen dio, paraboltarekin babestua.

L3-a "6b": Largorik politena. Azpimarragarria batez ere largoaren bigarren atala, bigarren paraboltetik aurrera.

L4-a "6a": Hasierako fisura gozatzekoa da baina largoa motz gelditzen da.

L5-a "V": Largorik luzeena. Amaieran piskat "nabegatu" behar da, bidea ez baitda oso argi ikusten. Azkenengo "R"-a belardi batean dauden zuhaitzetako batean egiten da.

Oinez Rapeletaraino hurbildu, (10 - 15 min inguru) eta beko zuhaitz batean utzitako motxilak hartu ostean Pozalaguako parkinera bueltatu ginen eguzki azken izpiekin.

Ramalesen pintxo, kokakola, hizozkia, eta BESTE BAT ARTE!

Alain

Este sábado el equipo de Cienfuens (Ander, Natxo y Alain) nos acercamos a Ranero para escalar "El hombre de las tabernas", una vía de 6b abierta por Iñaki y Txirrita, en la que las tres primeras reuniones están equipadas con parabolts y las dos ultimas se realizan sobre arboles. La roca en general es de buena calidad:

L1 (6a+): Empieza en un gran puente de roca por una fisura vertical, evitando el desplome por la derecha para despues volver a una plataforma a la izquierda.

L2 (6a+): Se sube por la fisura de la derecha para después hacer una travesia hacia la izquierda.

L3 (6b): Sale hacia la izquierda pasando por debajo de una placa para después subir en diagonal hacia la derecha, es el largo más duro y más bonito.

L4 (6a): Continuando la fisura hacia la derecha no subimos sobre una plataforma con arboles.

L5 (V+): Quizas el largo en el que más haya que navegar ya que solo hay un pueste de roca, la reunion se monta en algún álbol de la pequeña campa que encontramos arriba.

Después de subir hasta el collado, bajamos andando (10 min) hasta el rapel de bajada. Trás hacer el regreso hasta el parking de Pozalagua, tomamos algo en Ramales y pá casa de nuevo.